f a i l

Boel, go?! ... Boel är INTE go! Hon är elak, varför skulle jag gå ner, ensam och hämta deras böcker? Jag som dessutom har träningsvärk!
Jodå, jag tränade allt igår ;) duktigt duktigt! måste ju komma ikapp madde lite som tränar 24/7.
Ligger just nu här i min goa säng (den är go om något) och pluggar naturkunskap </3 med magnus uggla.

______________________________________________________________________


Nu är det verkligen kallt ute, äntligen! Jag har faktiskt längtat lite, tillsammans med alla ljusslingor och pynt så känns det inte lika höstigt och tråkigt längre, nu är julen verkligen på väg.
Och det var is och halt ute imorse, jag har haft en underbar start på dagen...

Felicia och jag går från bussen till skolan och över en bro tar hon tag i mig.
F: Det är halt här tror jag!
E: Och då tar du tag i mig? Är det någon som ramlar är det ju jag och då ramlar ju båda..?
Felicia släpper, och vad händer?!
Jo, Emelie halkar!
Båda skrattar
Och då kommer det FULLT med folk bakom oss som sett hela grejen, och där sitter jag kvar på marken!
SpanishErik kommer fram, skrattar och drar upp mig (ur förnedringen, OJA) innan vi kan traska vidare.
UNDERBAR start på dagen :)))))






Oj, glömde bort att jag skrev här^^ Magnus Uggla upptog mina tankar ;O

Emelie och (bad hair day-)Uggla ?


Näe, nu ska jag tillbaks till genetikens SPÄNNANDE värld... </3


√ emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0