ERIK ÄR MIN GUD

Efter paniken i torsdags och fredags när jag inte hittade min rättskunskapsbok inför provet så hittade jag den idag(y) , under en filt i Madrid (eller okej, soffan), så dags då! Men provet gick nog okej ändå.

Igår var det julbak som gällde, lussekatter, rischoklad och chokladkola, men Madde och Karin hade lite annat för sig så Joakim blev inhopppare^^ Vi hade jättekul och (k)ollade idol,
E R I K   Ä R   M I N   G U D !
Skitmysig fredagkväll i alla fall

Förresten, Joe & the Juice är nytt på kungsmässan, GÅ DIT OCH KOLLA!:D Var där igår och kikade och köpte en juice:) Juicebar mitt i affären, haha jag är kanske lättroad men ja tyckte det va najs i alla fall:)


"Jaha älskling, då är det väl dags för årets julbak!"


Kommentarer
Postat av: Erik (din gud)

Är det två män på bilden? Kinky melli xD

JAG ÄR DIN GUD

2009-12-12 @ 16:07:15
Postat av: Emelie

Erik (inte min GUD)

det ena är du, det andra är din babeJ?

2009-12-19 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0