en frostig andra december

Klarblå himmel, frost på lyckstolpar och i gräset och bitande kyla. En sån dag har det varit idag. Toffa sa att det var -7 grader imorse! Som pricken över i:t på julkänslan man börjat få nu ;)


det var lite för mörkt för att fota egentligen men whatever ;)


Jag kollade på julkalendern imorse! Så himla mysigt att ta med sig täcket från sängen in till vardagsrummet och gosa in sig. Mamma hade köpt en chokladkalender till mig och Toffa igår också förresten och den chokladen är nog den godaste som finns! I år ska jag INTE käka upp alla på en gång!!!

Men nu väntar även min häääärliga naturkunskapsbok på mig, så måste väl gå. Ha en fortsatt mysig december-onsdag önskar
madeleine :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0