2009 according to Madde

Om typ 10 minuter är det dags för klockan att slå över till den sista dagen 2009. Jag har hunnit med så mycket under de 364 dagarna som gått. En viktig framgång för mig själv var att jag tävlade J-VM för första gången! Det var läskigt till en början, jag ramlade ju på träningen på morgonen samma dag som vi skulle tävla och som minne från det har jag ett ärr på benet. Men själva tävlingen gick ju bättre än jag trodde! Oförglömligt.

Det var även detta året jag hittade tillbaka till min nu väldigt älskade vän Emelie Olson ♥ Vi har gjort mycket roligt tillsammans! Bl.a. en Stockholms-resa som var helt otroligt rolig med mycket skratt, massa onyttigheter och möten med nya människor.

Sommaren var underbar! Mitt näst sista sommarlov var det och förhoppningsvis det sista som jag var helt ledig på under alla 10 veckorna ;) Men jag hoppas verkligen att 2010 blir minst lika bra! Det tvivlar jag inte heller på. För bara under våren väntar någonting utöver det vanliga varannan vecka med alla resor och tävlingar :D

2010: Welcome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0