chillidilli :D

guuuuud va jag är trött nu :O ändå sov jag typ 7-8 timmar inatt plus en timme förut på dagen också! Är uppvisningar så utmattande..?

Det gick iaf väldigt bra idag! Mycket bättre än förra helgen då jag åkte hela långa programmet med en domnad fot.. Har tyvärr inga bilder än på något av de sammanlagt fyra åken idag och förra söndagen.... Men det kommer kanske!


HAHA kolla mina kinder i det ljuset XD

Igårkväll var jag med Lojsis! Det var mest mys, men kuuul vare. Nu kollar jag och Mell kollar på kläder :D Jag är så less på mina tråkiga gamla kläder! Vill ha nytt! Dessutom är Mellie sjuk, så hon kommer inte till skolan imorgon:/ tråkittt värre...

Wellwell! later!
madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0